Java

Sista jullovsdagen

Kategori: Allmänt

Hemska tanke, vanligtvis brukar jag inte känna att det är så jobbigt att gå tillbaka till skolan efter de längre loven. Det brukar vara särr skönt att få träffa kompisarna igen och få umgås lite. Eftersom att jag gör det väldigt sällan på min fritid. Har massa annat för mig hela tiden xD Men nu känner jag verkligen inte att jag har lust att gå upp tidigt imorgon och masa mig till skolan. Jag fick inte ens sovmorgon idag, sista dagen på lovet, tragiskt. Bara för att vi skulle iväg på träning. Men men, jag hoppas att det kommer bli en bra vårtermin i alla fall. Nu har vi ju sommaren att vänta i alla fall :)
Sista tiden ska jag njuta och ta en varm dusch och packa tills imorgon, plocka fram kläder osv ;)
/Ylva

Kommentarer

  • Hanna säger:

    ja usch vill verkligen inte tillbaka till skolan imon!

    2012-01-08 | 16:26:15
    Bloggadress: http://dailyhorses.blogg.se/
  • AMANDA KARLSSON♥ säger:

    hoppas du har det bra i skolan och med allt ylva! vi har inte setts på evigheter, hur är det med dig? :) kram!

    2012-01-08 | 22:46:19
    Bloggadress: http://fannyamandaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: