Java

Nörd är jag..

Kategori: Allmänt

Hej! 
Nörd som jag är så lyssnar jag på One Direction just nu, bra är dom! :) Systeryster plattade just mitt hår och målade mina naglar så man känner sig lite hyfsad imorgon när skolan börjar. Säger det igen, har verkligen ingen lust att gå till skolan imorgon! Ska ta och lägga fram kläderna jag hade tänkt ta på mig, och se så att allt är i väskan. :)
Det blir sängen tidigt ikväll, jag är så satans morgontrött så det lär verkligen inte bli kul att stiga upp när väckarklockan ringer.. 
På tisdag ska jag till sjukgymnasten, och förhoppningsvis får jag besked om att jag får rida! Jag saknar det så mycket nu så det vore så härligt att få höra att det är okej! 
Känner mig jättetråkig just nu, har inget roligt alls att hitta på.. 


saknar sommaren 2010 så otroligt mycket,
det var den bästa sommaren jag har varit med om. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: