Java

Life sucks..

Kategori: Allmänt

Jag blir så trött.. Trött på allt, varför kan inte allt bara vara perfekt? Vill helst av allt just nu bli frisk så jag kan börja rida, komma igång och träna. 
Life sucks actually sometimes!
Har som tur är många fina vänner som betyder allt för mig! ♥

Imorgon och på onsdag blir det några timmars jobb så då lär inte uppdateringen från min sida vara på topp, men Ylva sköter det så bra själv! I slutet av veckan vill jag hinna med och träffa ännu en fin vän och snacka igenom lite saker som har hänt o så.

Förhoppningsvis kanske Ylva och Tino dyker upp här fler gånger, ganska snart hoppas jag på. Den hästen är så fin, är allt lite avundsjuk men skulle aldrig byta ut Cherry mot någon! :)


får bli en bild på min favorit, som jag saknar så mycket, Apollo, måste 
åka och hälsa på honom snart! ♥


http://www.youtube.com/watch?v=HhRcXr_H9B8

Denna låt går varm i mina högtalare, älskar den!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: