Java

Jobbigaste dagen på länge

Kategori: Allmänt

Det är helt klart inte riktigt min dag idag. Frida skulle med mig hem var meningen vi skulle rida Donna och Tino. Jag skulle rida Donna för första gången idag. Det har liksom inte blivit av tidigare. Men Frida har gått och blivit sjuk passande nog. Så det blv inget idag tyvärr. Sedan har det varit en massa strul med alla annat känns det som. Dessutom så fick jag nyss veta att jag ska befinna mig hos tandläkaren vid halv 8 imorgon bitti (y) Grattis ylva! Dessutom har jag en massa andra problem att lösa ikväll. Sedan måste jag fixa mat nu också och Tino hinner jag inte rida ikväll heller. Jag vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet just nu! Jag vill att alla mina problem ska lösas.
/Ylva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: