Java

Ingen ridning

Kategori: Allmänt

Får passa på att blogga medan internet fungerar, jag har lite dålig uppdatering pga det. Jag orkade verkligen inte med någon ridning idag. Har varit mycket i skolan, en lång dag. Men imorgon får det bli, måste ringa hovslagaren också för övrigt. Jag borde väl kanske tagit hem lite läxor men jag orkade verkligen inte, så jag får ta det riktigt lugnt ikväll och sedan råplugga imorgon ;) Haha får nog lite tid när vi slutat imorgon. Vi går ju fortfarande efter höstterminens schema. För övrigt så har jag faktiskt varit på väldigt bra humör ikväll! I like it.
Ha det bra ;)
/Ylva

Kommentarer

  • AMANDA KARLSSON♥ säger:

    sv: svårt att förklara.. men det var inte bra längre :( men det är fint med mig annars! hur är skolan? :) kram!

    2012-01-10 | 19:16:04
    Bloggadress: http://fannyamandaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: