Java

perfekt födelsedag!

Kategori: Allmänt

Som ni märkte så var mina fina vänner lite knasiga idag, hela dagen har bestått utav skratt nästintill! Vilket givetvis är super! 
Skolan var ovanligtvis lugn, hade nationellt som Sanna redan har berättat för er, resten var chill.
Efter lite problem löste det sig så att Ylva kom hit ikväll och firade lite eftersom mamma och pappa inte var hemma. Vi bakade en ljuvligt god chokladtårta som vi åt med jordgubbar och glass till min present, filmen Dear John! Vet inte hur länge jag har pratat om att jag vill se den, och nu fick jag den av min fina vän, då blir man glad :)
Fick även en till film, ett par presentkort, Hästmagazinet och moppekort + moppe av familjen, alltså en bra dag :)

Imorgon har vi redovisning av musikprojektet, och när jag kommer hem måste jag sätta mig och jobba på rapporten så uppdateringen kanske inte blir den bästa..

På återseende!
Kram Maja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: