Java

Inriktning?

Kategori: Allmänt

Hej alla, har inte blivit så mycket uppdatering då det enda jag gjort är att kommit hem, gått ut i stallet och mockat och släppt in hästarna sedan typ gått in och lagt mig. Har inte varit så mycket mer. Har varit så himla trött hela tiden. Önksar att jag kunde bara ligga i sängen en hel dag. Föresten så igår så fick jag också hem fjärde säsongen av OTH :D Haha, är lite smått beroende. Men blev så himla glad.

Dessutom nu så ska vi välja inriktning på vår linje. Antingen natur-natur eller natur-samhälle. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska välja :S känns lite smått jobbigt. För det känns som att NANA kommer att bli väldigt tufft men samtidigt så måste jag välja massa programfördjupningar och då känns detsom att jag hamnar på nästan samma ämnen ändå :S Aja, får väl fundera och höra mig för lite.
Ha en fin kväll ;)
/Ylva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: