Java

i'm back!

Kategori: Ekbackens Cherry

Hej alla fina människor där ute!

Förlåt för min obefintliga uppdatering, har varit hos morfar igår och idag och när jag kom hem funkade inte internet.. Nu är jag i alla fall här! Har tittat på Melodifestivalen, de flesta bidragen var helt okej. 
Var och köpte ny mat till min lilla häst idag, kan inte fatta att hon äter så mycket?! Har tittat på sporrar nu några gånger, men har inte blivit av att köpa. Funderar på om jag verkligen behöver de eller inte, eftersom Cherry är som en tickande bomb hela tiden..

Innan vi åkte igår red jag ett kort pass i paddocken. Det gick superbra, trots att det blåste halv storm. Kände på henne i skritten och bara jag mjuknade i handen sökte hon sig ner och blev riktigt fin stundtals. Traven var det väl sisådär med, men vad kan jag vänta mig när det är fjärde gången hon rids i år? Lät henne bara trava på i friskt tempo, och fokuserade på att hålla henne rak då hon gärna blir som en banan.. :) 
Jag är nöjd helt enkelt! Imorgon ska vi ta en tur ut i skogen, får se hur detta går ;) 

Kram
/Maja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: