Java

Cherry 28/2

Kategori: Ekbackens Cherry

Kom hem vid kvart i fyra och gav mig upp till stallet dirket. Hagen är verkligen lervälling, och jag kan säga att jag inte var särskilt ren när jag väl hade hämtat Cherry. 
Jag red en runda som jag inte har ridit på väldigt länge, tänkte att det blir nog bra. Dock var hon en tickande bomb och taktade hela tiden. Det är tur att hon lyssnar så mycket på rösten som hon faktiskt gör, det var bara att försöka lugna ner henne med halvlånga tyglar och småprat. Det gick bra, tills vi kom till sträckan där vi brukar ösa på för fullt.. Jag kan säga att det var nog roligast för henne, jag skrittade hela den sträckan med henne dansade över vägen. Hon är i alla fall duktig på öppnor och slutor ;) 
Överlag var hon fin i formen och det är riktigt kul att hon har den energin hon har :) 


min lilla skitunge

/Maja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: