Java

varför finns skolan?

Kategori: Allmänt

Denna fråga ställer jag mig just nu. Jag har absolut ingen fritid på grund av allt plugg, inlämningar hit och prov dit! Kom hem sent både igår och idag och orkade verkligen inte starta datorn igårkväll. Idag var sista lektionen på moppekursen, nu är det bara körningarna och teoriprovet kvar. Vill ju ha det där kortet nu!
Imorgon blir det ännu en sen dag, missar ridningen gör jag också, ska köra i körgård. Jag lär ju inte vara bäst direkt.. ;)
Åh, det här inlägget blir verkligen tråkigt men what to do?
Måste försöka pallra mig upp till stallet och ta in hästarna, jag vill inte gå ut i det kalla vädret men måste man så måste man.

Det enda positiva med denna veckan är att det är påsklov snart, onsdag och torsdag kvar sen är det loooooov! Hoppas att ni har haft en bättre start på veckan än vad jag har haft.

/Maja 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: