Java

Lat

Kategori: Allmänt

Jag känner mig så himla lat just nu. Blev ingen skola för mig idag eftersom att jag varit sjuk och varit hos läkare osv. Självklart så är det inget fel på mig. Säkert bara en förkylning. Så länge min dumma hosta försvinner så ska jag inte klaga mer.

Men åter till saken att jag är lat. Jag har inte gjort ett enda handtag idag. Jag tyckte ju att jag kunde göra något. Eller ja har hjälpt pappa lite när vetrinären och semin var här idag. Men annars liksom, nada. Känner mig sjukt lat, har riktigt dåligt samvete, det får jag alltid när jag borde göra en massa som aldrig blir av.

Pappa hade lite uppgifter som jag kunde göra, jag försökte men det lyckades dock inte alls. Jag fattade ingenting. Kanske ska ta tag i mina garderober igen för att känna mig lite nyttig i alla fall.

/Ylva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: