Java

Fotografering

Kategori: Fotografering

Förut var jag helt besatt av att fotografera. Jag fotade allting hela tiden ett slag. Haha och många bilder blev faktiskt bra. Detta var innan jag hade min systemkamera. Jag fotade allting med min lilla kompaktkamera. Jag kollade igenom lite gamla bilder och det är helt sjukt vilka minnen som kommer upp. Jag tänkte publicera lite bilder här men det blev så många som jag ville publicera så jag tänkte göra det i olika delar som vanligt. Haha som sagt dessa är tagna för väldigt länge sedan ;) Och jag orkade inte ångra loggan som finns på en del bilder. Den stämmer såklart inte längre men strunt samma.















En rolig hobby jag hade att fotografera vatten. Jag tyckte att det var väldigt underhållande xD



Så sjukt många gånger som jag hoppade, och gud var ont det gjorde att landa för typ tionde gången.
/Ylva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: