Java

Facebook

Kategori: Allmänt

Igår tog jag faktiskt tag i ett problem som jag har velat göra länge. Jag rensade bland mina facebookvänner. Tagit bort vänner som man bara vet vilka det är men som man inte har någon kontakt med alls längre. Bland annat många från min gamla skola som jag då bara visste vilka de var men aldrig ens umgicks med. Och sedan nu när jag bytt skola och ett helt nytt umgänge. Så känns det lite onödigt att ha kvar en massa andra. Så halverade nog mina vänner på facebook tror jag. Dessutom så accepterar jag i stort sett ingen längre som jag inte känner. Varför ha en massa vars liv jag inte bryr mig om. Haha ni kanske tycker att jag är dum men so what...
/Ylva

Kommentarer

  • fanny säger:

    elr hur, vrf ha folk man inte känner.. egentligen ;)

    jag borde oxå rensa men har typ över 800 vänner så jag orkar inte riktigt göra de hahhaa..



    får du oxå förfrågningar från typ "sveriges snyggaste" ?? as jobbigt!

    2012-04-20 | 17:31:03
    Bloggadress: http://ourweekday.blogg.se/
  • Olivia - drömmen mot att bli fotograf säger:

    jag har folk jag bara vet vilka de är eller jag känner helt occh hållet. Tycker de är kul att se vad sånna man iinte umgås med håller hus ;)



    sv: hihi, taack :D

    kramis♥

    2012-04-20 | 17:49:02
    Bloggadress: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: