Java

Jaha, dags för mitt allra första blogginlägg nu då..

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Då var det dags att skriva mitt allra första blogginlägg någonsin, liite läskigt men det ska nog gå bra :)
Kom nyss hem efter att ha tillbringat min dag hos lilla Ylva, härligt! Det blev en hel del snack men en tur ut i stormen och film hann vi också med, The Holiday. Bra film det där :)
Usch vad det blåser här förresten, man måste hålla i sig så fort man stiger utanför dörren, kan det inte komma lite snö istället?!
Tänkte bara förvarna om att det inte lär bli så mycket rid/häst-inlägg från min sida på ett tag, då jag har skadat axeln för några veckor sedan och måste ta det väldigt lugnt. När vi kommer igång igen då lovar jag att då lär ni få massor av bilder, eftersom jag har sådan tur att Ylva är otroligt duktig på att fotografera!
Ha det gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: