Java

Happy new year!

Kategori: Allmänt

Hinner med ett snabbis inlägg nu.

Har precis gjort mig färdig och om typ en timme åker jag och Ylva mot Matilda för nyårsfirande med tjejerna! :)

Vaknade vid 8 imorse och har varit ute från halv 10 till 14, ganska kallt ändå. Cherry fick sig som sagt ett kort pass i paddocken med Ylva, det gick bra tyckte jag. Hon skötte sig bättre än förväntat, det är ju ganska läskigt med ny ryttare.. Fotade även när Ylva hoppade Tino, det såg bra ut, även fast paddocken var frusen. Bilder kommer, har inte fotat så ofta med en så bra kamera men tyckte jag lyckades hyfsat bra i alla fall :) 

Nu sitter vi och nördar framför Livet enligt Rosa, hehe :) 

Ha en riktigt bra kväll och Gott Nytt År på er!

ett litet kollage jag gjorde för ett tag sen, det är från de bästa stunderna under 2011.

Kramar /Maja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: